.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قدردانی نمایندگان از پیام رهبر انقلاب

210 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای از پیام جامع الاطراف رهبر فرزانه انقلاب به کنفرانس خلع سلاح تهران و همچنین مسئولین برگزارکننده این کنفرانس تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، متن این نامه که به امضای همه نمایندگان حاضر در جلسه علنی امروز مجلس رسیده و خطاب به مقام معظم رهبری است، توسط "حسن عفوری فرد" عضو هیات رئیسه به شرح ذیل قرائت شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

با سلام و تحیت

پیام جامع الاطراف حضرت عالی برای شرکت کنندگان در کنفرانس بین المللی خلع سلاح تهران از ضرورت نیاز بشر به تکنولوژی هسته ای تا استفاده غیرصلح آمیز آن توسط ایالت متحده آمریکا و آسیب شناسی موافقتنامه و عدم دستیابی اهداف آن، از جمله عدم اشاعه و خلع سلاح و حرمت استفاده از سلاح های اتمی، شیمیایی و میکروبی و دیگر انواع سلاح های کشتار جمعی، می تواند نقشه راه جهان برای دستیابی به صلح پایدار مبتنی بر عدالت باشد.

فاجعه تاریخی استفاده از بمب اتمی در شهرهای هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکای جنایتکار علیرغم گذشت بیش از 6 دهه از کاربرد آن قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

متاسفانه امروز همین کشور متجاوز با استفاده از انواع سلاح ها و با بکارگیری زر و زور به دنبال محدود کردن حقوق هسته ای صلح آمیز کشورهای دیگر می باشد و همزمان دنیا شاهد افزاش بمب های هسته ای نسل جدید توسط آمریکا و برخی قدرتهای بزرگ دیگر است.

اگرچه در ظاهر این قدرت ها تمایل خود را به کاهش تسلیحات اتمی اعلام می دارند لیکن در عمل در طول 40 سال گذشته چنین امری محقق نشده است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن سپاس و قدردانی مجدد از آن رهبر فرزانه به خاطر پیام جامع الاطراف حضرت عالی به کنفرانس بین المللی خلع سلاح تهران، از همه مسئولین برگزارکننده این کنفرانس مهم و تاثیرگذار به ویژه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران قدردانی می نمایم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.